Sponsoriksi 50-vuotisjuhlille

Sponsoriksi 50-vuotisjuhlille ja työelämäpäivään

Joensuun psykologian oppiaine täyttää 50 vuotta. Olemme järjestämässä juhlia ja etsimme yritysyhteistyötä tehdäksemme juhlista paitsi näyttävät ja ikimuistoiset, mutta myös osoittaaksemme psykologian merkitystä ja innovaatioita työelämän kentillä.

Joensuun oppiaineen 50-vuotista taivalta juhlistetaan 24.11.2023 Joensuussa yliopistolla pidettävässä akateemisessa päivätilaisuudessa sekä iltajuhlassa Sokos Hotel Kimmelissä. Yrityksellenne juhla tarjoaa erinomaisen paikan näkyvyydelle arvokkaassa akateemisessa tilaisuudessa, joka kokoaa yhteen psykologian opiskelijoita ja valmistuneita psykologeja sekä merkittäviä kutsuvieraita. Päivän aikana odotamme tapahtumaamme yli 200 osallistujaa ja iltajuhlaan odotamme 100–250 osallistujaa.

Tarjoamme näkyvyyttä juhlissamme:

Yhteistyö ja sidosryhmät ovat paitsi yliopistolle niin myös yrityksille tärkeitä. Yhtä merkittävää on tehdä yhteistyötä ja verkostoja näkyväksi. Näkyvyys lisää kollegiaalisuutta ja myönteistä yhteen hiileen puhaltamista – se viestii, että psykologia on iso ja merkittävä asia ja että olemme yhdessä luomassa tulevaisuutta moninaiseen ja uudistuvaan työelämään. Se on voimakas viesti paitsi opiskelijoille, mutta myös jo työelämässä toimiville psykologeille. Yksinkertaisimmillaan tällainen viesti on mahdollista tuoda näkyväksi sponsoriyhteistyön kautta.

On useita tapoja näkyä juhlissamme: nettisivuilla, akateemisessa päiväohjelmassa, sekä iltajuhlassa sponsorisermissä, lisäksi iltajuhlissa voimme mainita sponsorin juontopuheen yhteydessä: yritys voi halutessaan tarjota juhliin bändin tai standup- esityksen.

Työelämäpäivä Joensuun kampuksella keskiviikkona 24.4.2024

Perinteeksi muodostunut työelämäpäivä järjestetään Joensuun kampuksella 24.4.2024. Tapahtuman idea on tarjota psykologianopiskelijoille tilaisuus tutustua työnantajiin ja kohtaamisiin matalalla kynnyksellä yliopiston kampuksella. Työnantaja voi näkyä päivässä valitsemallaan tavalla. Vaihtoehtoina ovat esittelypiste ja/tai suullinen esitys luokkatilassa. Voit varata paikkasi ensi kevään työlämäpäivästä vaikka tänään.

Esittelypisteet kootaan yliopistolla yhtenäiseen tilaan, jossa opiskelijat voivat kiertää vapaasti messutyyppisesti. Opiskelijoiden tapaaminen ja jutustelu on siten mahdollista matalalla kynnyksellä. Työnantaja voi tuoda mukanaan rollupin, sekä muuta soveltuvaa materiaalia ja opiskelijoille jaettavia esitteitä. Jos ette pääse itse paikalle, voitte myös lähettää opiskelijoiden nähtäväksi kirjallisia esitteitä. Esittelypisteistä löytyy paikka kaikille.

Työnantajaesittely on suullinen esitys luokkatilassa. Esitys on mahdollista pitää paikanpäällä tai etänä.  Esittäjät valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.  Kullekin esitykselle on aikaa noin 15 minuuttia ja sen jälkeen on aikaa keskustelulle ja opiskelijoiden kysymyksille. Suullisille esityksille on paikkoja rajoitetusti.

50-vuotis juhlien sponsoroinnin ja yrityspäivän tiimoilta voit olla yhteydessä yritysyhteistyöstä vastaavaan opettajaan: Aleksis Aronen, aleksis.aronen@uef.fi