UEF Kuopion ylioppilaskuoron ja Itä-Suomen yliopiston kuoron JOYn yhteiset joulukonsertit 8.12. Kuopiossa ja 9.12. Joensuussa

Kuvassa Itä-Suomen yliopiston kuro Joy:n ja UEF Kuopion ylioppilaskuoron joulukonsertin mainosjuliste. Kuvassa teksti: Itä-Suomen yliopiston kuoro Joy & UEF Kuopion ylioppilaskuoro: Hämyn haihtuva laulu – Joulun tunnelmia Savo-Karjalasta Kuopion Tuomiokirkossa 8.12. ja Joensuun Carelia-salissa 9.12.
UEF Kuopion ylioppilaskuoron ja Itä-Suomen yliopiston kuoro Joy:n yhteinen joulukonsertti järjestetään torstaina 8.12.2022 klo 19 Kuopion Tuomiokirkossa. Tervetuloa kuuntelemaan 😍
Joulukonserttia pääset kuuntelemaan myös Joensuussa Carelia-salissa 9.12. klo 19.
Konserttia johtavat Richard Nicholls ja Matti Makkonen.
Kuopion konserttiin on vapaa pääsy, mutta halutessasi voit tukea kuoron toimintaa ostamalla käsiohjelman ennakkoon kide.app-palvelusta tai paikan päältä. Hinta 15€ (opiskelijat/lapset 10€).