Avoimet harjoitukset 8.9. ja 15.9.

Tervetuloa mukaan kuoroon!

Haluaisitko laulaa kanssamme? Etsimme joukkoomme uusia laulajia. Mukaan pääset osallistumalla avoimiin harjoituksiin, joiden jälkeen uudet laulajat antavat pienen ääninäytteen itse valitsemastaan kappaleesta.

JÄRJESTÄMME AVOIMIA HARJOITUKSIA SYYSKUUSSA SEURAAVASTI:

ti 8.9. klo 18-20 SN100
ti 15.9. klo 18-20 SN100

Mikäli et pääse paikalle varsinaisina koelaulupäivinä, mutta haluaisit silti liittyä kuoroon, otathan meihin yhteyttä esimerkiksi Facebookissa tai sähköpostitse (yo-kuoro@student.uef.fi).

Olemme Kuopion kampuksella toimiva sekakuoro, joka laulaa lukukausittain vaihtuvan teeman mukaisia kappaleita. Jäsenistömme koostuu yliopiston nykyisistä ja entisistä opiskelijoista, jatko-opiskelijoista, vaihto-opiskelijoista ja työntekijöistä. Olitpa siis uunituore fuksi, pitkän linjan tutkija tai muuten vain kytköksissä yliopistoon, olet tervetullut mukaan kuoroon!

Lisätietoja toiminnastamme löydät
-kuoron nettisivuilta
Facebookista , sekä
-Instagramista (@uef_kuopion_ylioppilaskuoro).

HUOM! Koronaviruspandemian aikana noudatamme kuorossa Itä-Suomen yliopiston ja viranomaisten ajankohtaista ohjeistusta. Tulethan harjoituksiin terveenä. Pidämme yhdessä huolta turvaväleistä ja käsihygieniasta.

Tapahtuma Facebookissa.