Matka-apurahat kaksoistutkinto-ohjelman opiskelijoille

Tietojenkäsittelytieteen laitoksen matka-apurahat laitoksen kaksoistutkinto-ohjelman opiskelijoille julistetaan haettavaksi keväälle 2022.

Apurahaa on jaossa yhteensä korkeintaan 7000 €. Myönnetty apuraha on suuruudeltaan enintään 1000 € per hakija ja laitos voi jättää harkintansa mukaan osan apurahasummasta jakamatta. Jokainen apuraha päätetään harkinnanvaraisesti ja hakijalle ilmoitetaan vain ”myönnetty” tai ”ei myönnetty” tieto. Matka-apurahaa voi hakea 25.3.2022-31.10.2023 välisenä aikana toteutuvan matkan matkustuskuluihin.

Lyhyestä vapaamuotoisesta hakemuksesta tulee käydä ilmi matkan tarkoitus, matkan kohde, sekä arvioitu lähtö- ja paluupäivä sekä haetun apurahan määrä ja kustannusarvio matkakuluista. Hakemus jätetään täyttämällä ja lähettävällä ao. linkistä löytyvä lomake viimeistään 22.3.2022.

Huom! Matkan aikana Itä-Suomen yliopistoon työsuhteessa olevat opiskelijat eivät voi hakea matka-apurahaa.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan päätöksestä sähköpostitse.