Yhteistyökumppanit

Yritysyhteistyökumppanit:

Solenovo Oy on vuonna 1996 perustettu joensuulainen ohjelmistoyritys, joka tarjoaa erityisesti koulutussektorin tarpeisiin kehitettyjä järjestelmiä. Solenovo tarjoaa johtavaa teknologiaa soveltavia ratkaisuja asiakkaiden arjen sujuvoittamiseksi. Asiakasyhteistyössä kehitetyt järjestelmät auttavat oppilaitoksia suoraviivaistamaan
prosesseja, vähentämään paperityötä ja säästämään aikaa siihen,
mikä on tärkeintä.

ThingLink Oy on Suomesta lähtöisin ja kansainvälisesti palkittu oppimisteknologian innovaatio, jonka avulla käyttäjät voivat helposti lisätä kuviin ja videoihin lisätietoa ja linkkejä. Miljoonat työpaikoilla ja kouluissa käyttävät ThingLinkiä visuaalisten oppimiskokemusten, esitysten ja -materiaalien tekemiseen.

Valamis Group Oy on kansainvälisesti kasvava digitaaliseen oppimiseen ja työvoiman kehittämiseen erikoistunut yritys. Valamiksen oppimisteknologia auttaa asiakkaita kehittämään työvoiman osaamista tulevaisuuden työelämän tarpeisiin. Se tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan, ajasta ja paikasta riippumattoman tavan huolehtia työntekijöiden osaamisesta. Valamiksen pääkonttori sijaitsee Joensuussa, ja Suomen lisäksi sillä on toimipisteitä Yhdysvalloissa, Englannissa, Saksassa, Alankomaissa, Venäjällä ja Intiassa.

Keskeiset kansainväliset yhteistyökumppanit:

Professori Dirk Ifenthaler (Mannheimin yliopisto, Saksa)

Professori Matthew C. Lambert (University of Nebraska, USA)

Professori Mien Segers (Maastrichtin yliopisto, Alankomat)

Professori Jo Tondeur (Vrije Universiteit Brussel, Belgia)

Yhteistyöorganisaatiot:

Itä-Suomen yliopisto