1.4. Kevätkonferenssin esitelmäkutsu

Suomen Kasvatustieteellisen seuran SIG (Special Interest Group) -ryhmä ”Ohjausalan tutkimuksen verkosto” edistää ohjausalan teoreettista ja metodologista keskustelua, välittää ajankohtaista tutkimustietoa sekä pyrkii edistämään sekä jatko-opinnäytteitä valmistelevien ja väitelleiden post-doc -tutkijoiden että kokeneempien tutkijoiden kohtaamisia, ajatustenvaihtoa ja yhteistyötä. Lue lisää verkostosta.

Verkosto kutsuu koolle ohjausalan tutkijoita ja tekijöitä Valtakunnallisen Uraohjauspäivän yhteydessä järjestettävään kevätkonferenssiin esittelemään tutkimusta tai kuulolle ja keskustelemaan tuoreesta tutkimuksesta.

Konferenssi on avoin kaikelle ohjaukseen liittyvälle tutkimukselle, mutta toivomme aivan erityisesti uraohjausta eri näkökulmista luotaavia puheenvuoroja.

Kevätkonferenssin ohjelma tullaan koostamaan esitelmistä, joille pyritään varaamaan esittelyaikaa 30 minuuttia keskusteluineen.

Jätä 250-300 sanaa pitkä abstrakti 28.2.2022 mennessä.

Lomake abstraktien jättämiselle

Ilmoitamme valituista esitelmistä 7.3.2022, ja kevätkonferenssin tarkentunut ohjelma ja ilmoittautuminen avautuvat 11.3. klo 13.00.

Lisätietoa voit kysyä osoitteesta: uraohjauspaiva2022@uef.fi