Tulevat tapahtumat

Tapahtumat ja kohtaamiset vahvistavat Logoverkostoa. Järjestämme kentän toimijoille sekä yhteistyökumppaneille erilaisia tilaisuuksia, joissa pääsemme tutustumaan ja vaihtamaan ajatuksia sekä syventämään osaamista ja yhteistyötä tarkemmin rajattujen aihealueiden ympärillä. Tapahtumat suunnataan eri kohderyhmille. Esimerkkejä tilaisuuksista ovat mm. ohjaajatapaamiset, koulutukset, tutkijaverkoston tapaamiset, järjestö- ja yritystapaamiset sekä tilojen esittelyt. Tapahtumia toteutetaan sekä lähi-, etä- että hybriditilaisuuksina.

Kevät ja syksy 2024

Puheterapeuttien täydennyskoulutukset jatkuvat keväällä huhti- ja toukokuussa. Elokuussa on tulossa lasten puhemotorisin vaikeuksiin keskittyvä koulutus kansainvälisen huippuosaajan johdolla. Syyskuussa jatkamme kouluttautumista ohjausosaamisen parissa. Katso lisätiedot kohdasta Täydennyskoulutus ja ilmoittaudu mukaan!

Lapsi, aikuiten, puheterapia, hymy, kasvi, pöytä, paperi, värikyniä.