Viikon vinkki 8/2023

UEF Hybridilabin prototyöpajat Joensuussa ja Kuopiossa

Kiinnostaako hybridiopetus ja sen kehittäminen? Tule yhteiskehittämään kanssamme UEF Hybridilabin ensimmäistä versiota Joensuussa ja Kuopiossa pidettäviin prototyöpajoihin.

UEF Hybridilab -hanke järjestää Itä-Suomen yliopistolla kaksi hybridiopetuksen ja hybridioppimisympäristöjen kehittämiseen liittyvää prototyöpajaa helmikuussa 2023. Työpajojen tarkoituksena on yhteiskehittää yliopiston eri toimijoiden kanssa UEFin Jatkuvan oppimisen keskuksen tiloihin sijoittuvien hybridilabien ensimmäiset versiot. Protorotyöpajoissa pääset tuomaan esille erilaisia näkökulmia hybridiopetuksen toteuttamiseen ja kehittämiseen liittyen.

Prototyöpajat toteutetaan UEFin Jatkuvan oppimisen keskuksen tiloissa, joihin hybridilabit tullaan rakentamaan.

• Joensuu ke 22.2.2023 klo 10.00–11.30, Aurora I -rakennus, 2. krs, Mustarinta
  • Kuopio ma 27.2.2023 klo 10.00–11.30, Bioteknia, 2. krs, Ruoko

UEF Hybridilabin prototyöpajat ovat avoimia kaikille UEFin toimijoille. Ilmoittaudu mukaan, niin lähetämme sinulle kutsun työpajaan.

Lue lisää hankkeesta: https://uefconnect.uef.fi/tutkimusryhma/uef-hybridilab/

Vinkin tarjosi Sanna Soppela