Viikon vinkki 28/2024

Hyvinvointia, resilienssiä ja OPS-työtä

Joensuun seudun Monikulttuurisuusyhdistys ry (JoMoni ry) järjestää Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen järjestöavustuksella Resilienssipäivät Itä-Suomen yliopistolla 4.-6.11.2024. Osallistua voi niin verkossa kuin paikan päällä, mutta ennakkoilmoittautuminen edellytetään. Ilmoittaudu päivien nettisivuilla, joihin linkki yllä.

Kannattaa pohtia resilienssin yhteyttä omaan hyvinvointiin: mm. Tonkin et al. (2018) ehdottavat, että jokaisen yksilön hyvinvointi voi vahvistaa niin yksilön kuin organisaation resilienssiä.

Työhyvinvointia ja hyvinvointia voi vahvistaa myös ajatusten jakaminen ja toisenlaisten näkökulmien kuuleminen. Tähän on UEFlaisilla opetussuunnitelmatyön osalta nyt mainio mahdollisuus OPSinaarissa 22.10.2024. Jos haluat webinaarin osallistumislinkin, ota yhteyttä Tommi Haapaniemeen.

OPSINAARI 22.10. klo 9.00-10.30

(webinaari tallennetaan)

OKM:n ja UEF:n välisen tulossopimuksen 2025–2028 anti OPS-työhön

• Akateeminen rehtori Tapio Määttä