Viikon vinkki 18/2024

”Virrassa ja pyörteissä” – Oppimisympäristöseminaarin 10-vuotisjuhla

UEFlainen, tule mukaan 20.-21.8.2024 Itä-Suomen yliopiston Oppimisympäristöseminaariin juhlimaan seminaarin 10-vuotistaipaletta!

Oppimisympäristöseminaari on avoin kaikille UEFlaisille, niin henkilöstölle kuin opiskelijoille, ja osallistuminen on maksutonta. Seminaari järjestetään tänä vuonna Joensuun kampuksella ja verkossa. Ohjelma sisältää niin lähi- kuin etätoteutuksia: luentoja, paneelikeskustelua sekä työpajoja. Tutustu ohjelmaan tarkemmin Oppimisympäristöseminaarin sivustolla (UEFin sisäinen sivusto).

Rehtori Jukka Mönkkösen haastattelussa ”Itä-Suomen yliopiston oppimisympäristöjen kehittäminen jatkuu uudelle vuosikymmenelle” selviää, miten Oppimisympäristöseminaari sai alkunsa.

Juhlavuoden seminaarin ilmoittautuminen on auki koulutuskalenterin kautta (vaatii UEF-kirjautumisen). Ilmoittautuminen päättyy 5.8.2024, jotta saadaan tiedot tarjoiluja ja Kuopio-Joensuu-Kuopio -kyytien järjestämistä varten. Ilmoittaudu siis nyt, miksi jäädä odottamaan!

Oppimisympäristöseminaari, logo.