Viikon vinkki 7/2024

Hae Taitavaksi opettajaksi, uefilainen!

Itä-Suomen yliopistossa myönnetään Taitava opettaja -palkintoja (UEF – Excellent Teaching Practitioner) opetuksessaan ansioituneille opettajille. Palkintoa voivat hakea yksittäisten opettajien lisäksi myös opettajaparit tai tiimit.

Palkinnon tavoitteena on tukea opetuksen kehittämisen monipuolisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja Itä-Suomen yliopistossa. Palkinnon saajat muodostavat Taitava opettaja -verkoston, jonka tavoitteena on osaltaan edistää opetuksen arvostusta ja kehittämistä.

Taitava opettaja -palkinto myönnetään hakemuksen perusteella. Palkintoa voi hakea yliopiston henkilöstöön kuuluva henkilö tai henkilöt. Hakuaika alkaa maanantaina 4.3.2024 ja päättyy perjantaina 5.4.2024.

Lue lisää Heimosta!

Vinkkaajana Kati, joka on kokenut taitava opettaja -porukan inspiroivaksi ja innostavaksi – tule mukaan!