Viikon vinkki 18/22

Yhteistyöllä työelämään -hankkeessa tuotetut videot ryhmäviestinnästä ja verkkotyöskentelyn ohjeet ovat nyt kaikkien uefilaisten saatavilla.
Voit vapaasti käyttää videoita opetuksessasi, esimerkiksi oppimistehtävissä, kun haluat ohjata opiskelijoita havainnoimaan ryhmän toimintaa tai pohtimaan omaa työskentelyään ryhmän jäsenenä.

Lyhyt versio (11 min) (vaatii UEF-kirjautumisen).

Pidemmässä versiossa (35 min) on hiukan enemmän herkullisia paloja ryhmän toiminnasta (vaatii UEF-kirjautumisen).

Vinkkejä toimiviin verkko-opetuskäytänteisiin opettajalle: Verkkotyöskentelyn ohjeet (pdf)

Hanke on toteutettu Farmasian laitoksen ja Kielikeskuksen yhteistyönä. Iso kiitos opiskelijoille, jotka osallistuivat videoiden suunnitteluun, tuottamiseen ja editointiin.

Vinkin tarjoilivat
Marja-Leena Hyvärinen, Kielikeskus